Regulovatelny spinany zdroj

MK info@mcu.cz
Pondělí Duben 4 11:53:03 CEST 2005

> No jo, nedocetl jsem to dokonce, jsem pred Amperem nejak pretizen. Tak to
> jedine napr. PWM generovat napeti a porovnavat OZ s vystupnim napetim...

Ma-li to byt pro napajeni LEDek tak bych asi zacal uvazovat
o jednoduchem step-down menici rizenym primo MCU.
Na kvalitu regulace zde nijak prisne naroky nebudou a cely HW
by se pak zredukoval na spinac, diodu, civku a elyt. Tedy pokud
jsou odpovidajici prostredky v MCU.

Vetsina novejsich MCU ma moznost generovani rychle PWM a integrovany
AD prevodnik. AVR, PIC, eZ80, etc maji primo AN toto resici,
sice vetsinou jako charger, ale uprava k obrazu svemu bude trivialni

S pozdravem
MK