USB MCU

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Duben 4 10:08:04 CEST 2005

Zdravim,

ja jsem si za tim ucelem objednal 68HC12UF32 (Motorola/Freescale).
Po AVRku je to sice CISC jak prase, ale takova zvlastni nostalgie v
tom je (zejmena pro 6502/6800ckare)... ale je to 16bit a ma dost
pameti.

Ovsem C to ma vyborny, gcc+gdb. Doziju-li se, rad bych ho osadil do
sve planovane USB DDSky a USB "diktafonu s parametry DATky".

Hodne zdaru,
MP