ATI TV tuner ISA

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Duben 4 08:31:07 CEST 2005

(už to není OT)

Napadla mě ještě jedna věc, minidin konektory pro připojení S-video kabelu bývají na grafikách s TVout/in a TV tunerech trochu složitější - obyč S-video konektor má 4 piny (jas, barva + 2x zem), ale na VGA kartách tam jsou ještě další piny navíc. Teď neuvažuju ty specielní s-video nekompatibilní konektory s jiným rozmístěním pinů.
Někde jsem myslím vyčet, že ty další piny jsou na komunikaci po I2C - právě s TV tunerem (někdy i externím).

Má I2C komunikace nějaký standard v protokolu? Kdyby to bylo přímo propojené s I2C od toho Philips tuneru na kartě, tak by to bylo super. Pokud má i ta moje VIVO grafika vyvedenou I2C, tak bych ani nemusel smolit nějakej software ani rozhraní na COM port.

P.K.