[OT]: Odkaz (asi to zase schytam :( )

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Duben 3 17:56:07 CEST 2005

   Zdravim,
naselsem jenom ze kdyz si otevrete Nastroje - moznosti - ostatni -
obecne nastaveni tak je tem polozka "oznacit zpravy jako prectene
jsou-li zobrazeny vice jak xy vterin (xy je cislo ktere se da nastavit).
Kdyz je tato moznost vypnuta uplne, oznaci se zpravy jako prectene ihned
po zobrazeni v nahledovem okne (=po najeti na zpravu). Snad to pomuze...

Jiri Drozd