RE: Myčka AEG 2

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Neděle Duben 3 11:56:45 CEST 2005

Pokud to mate v záruce, tak se v ničem nehrabte a reklamujte. Já mam
doma starší model AEG OKO_FAVORIT_6060 , naprasklý držák víčka prášku
jsem také v záruce opravil. Prasknul asi po 4 letech a ted je na mne
hezky koupit nový.
 Pokud by se Vám podařilo/podaří sehnat schéma, tak bych ho též
přivítal. Mně se to nepodařilo a začal zlobit časovač. Musí se
oplachovat zvlášt a pak mýt bez oplachování. Dohromady to nefunguje -
opláchne, vysype prášek ale neumyje. Nejspíš špatný kontakt. Nemůže to
být u Vás také nějakym konaktem?

Radek

On
> Behalf Of Ivan Kozák
> Sent: Sunday, April 03, 2005 11:14 AM
> To: HW-news
> Subject: Myčka AEG 2
>
> No ta moje zavada se projevila dva mesice po zaruce,
> vcera jsem se v tom trosku hrabal a hledal jsem nejake elektrody.
> Predstavoval jsem si aqua stop system tak ze snima vlhkost pod myckou
> napr. nozicky jako elektrody a pokud se ocitnou ve vode vypne
napousteni
> tim selenoidem na hadici. Ale nic jsem nenasel - nevite nekdo jak to
> vyhodnocuje unik vody.
>
> Ivan

Sensorlogic?