[OT]: Odkaz vzdy do noveho okna

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Duben 2 21:09:40 CEST 2005

Radek a Petra Vickovi napsal(a):

> Jinak s Firefoxem mam ten samej problem - neni schopnej se spustit na
> souborech z disku - jako s.Sasa a p.Andel. Coz me totalne s..e a nepouzivam
> jej kvuli tomu.

Jo, takze to panove vypada, ze pouzivate diakritiku v nazvech souboru a
adresaru, coz? Ptal jsem se na to... Viz tez napr.:

http://forum.czilla.cz/viewtopic.php?t=6302&sid=bc23c5670c47f178130b77ef77ad62d7

http://forum.czilla.cz/viewtopic.php?t=5958

Holt asi anglofonni a jine vyvojare nenapadlo, ze by nekdo neco takoveho
provadel...

BTW: Mozilla mi to nedela, presto jsem z nejruznejsich duvodu diakritiku
prestal pouzivat a chylim se k nazoru, ze to je skutecne prasarna
(kterou jsem nejaky cas provozoval i ja).

--
Jirka