MICROCON - problem

Radim Götz radim2@infos.cz
Sobota Duben 2 00:13:20 CEST 2005

Muzu to dohledat v manualu. Sorry mozna to nepisu uplne presne nemam
tu ted ten manual ,ale mohu to zjistit presne.
Radim
----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, April 01, 2005 11:42 PM
Subject: Re: MICROCON - problem

asi som mal ten isty problem. Potreboval som jednoduche riadenie z PC,
ale omylom objednal verziu s EEPROM. Nefungovalo to, lebo ta verzia s
eeprom ma vyrovnavaciu pamat s urcitou velkostou a ked sa naplni uz to
nerobi nic :-) Navyse je tam potrebny nejaky cas kym sa tie instrukcie
spracuju.
Zistite to tak, ze si precitate navod (je to tam napisane, tiez som to
riesil az dodatocne) a pozrete sa co vam ten procesor odpoveda. Ked sa
mu plni buffer tak posiela najprv vystrahu a potom nejake znaky, ktore
znamenaju ze prijate prikazy su stratene.
Objednanim verzie s RAM to zacalo fungovat tak ako malo, prijaty prikaz
z PC bol hned spracovany.
balu