[OT]: Odkaz vzdy do noveho okna

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Duben 1 21:17:03 CEST 2005

Dne pátek, 1. dubna 2005 20:54 Jirka napsal(a):

> Zdanlive nesouvisla rada, nicmene velmi k veci:
>
> nepouzivejte IE.
>
> Po letech podobnych a jinych "zabav" s nim mam (taky uz nekolik let) klid.
>
> Priznam se, ze nechapu lidi, kteri u nej kdoviproc setrvavaji.

Ja taky, ale bylo to velmi tezke prejit na neco jineho, nerku-li jiny OS. 2
tydny jsem zase po nekolika letech odvyknuti zacal mlatit do klavesnice,
sproste pri praci nadavat a valmi vazne litoval toho ze jsem si tam ty wokna
nedal (ikdyz popravde, linux byl jediny OS doma, ktery umel v tu dobu vse co
jsem potreboval, pod wokny mi zase v novem hw nefungoval winmodem a podobne
radosti). 2 mesice jsem jeste nadaval a vazne uvazoval o ceste zpet. Pote
jsem si zvyknul a nemenil bych.

Na druhou stranu, vsecky BFUcka v dedine co zamnou kdy prisly a ja jim
nekompromisne dal linux (budto tam budete mit wokna a ja s nimi odmitam
ztracet cas kdyz neco priste nepojede, nebo tam budete mit linux), jej dodnes
pouzivaji a nemeli sebemensi problem s prechodem.

Kdyz ted srovnam kolegy, co stravi casu obnovovanim systemu, odvirovavanim,
strachem co lapne z posty nebo inetu a co to udela, no proste mam pohodu a
klid.

Jedine, co dodnes jsem jaksi dusevne nezvladl, je jiny algoritmus akcelerace
mysi (u woken jsem byl schopen rychle a bez korekce pohybu dojet mysi na
zadane misto. Sice se to lepsi, ale stale to neni vono a podobne nastaveni
jsem nevykoumal.

--

                        Jaroslav Lukesh