Re: apríl

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Pátek Duben 1 20:19:06 CEST 2005

Mel jsem dojem, ze vsechny zpravodajske servery byly dnes postihnuty
aprilem... ale obavam se, ze to nebyl april a ze to dnes o pulnoci
nezmizi :-/

Ale po pravde receno - nasel jsem dnes jen par chabych pokusu. Neco na
Zive,  neco na Technetu, jako ze Microsoft vypustil Explorer 7 a
presel na Open Source, ale ve srovnani s predchozimi lety, kdy cele
weby menily design a treba titulku, to dnes nebylo nic moc. Takze se
obavam, ze ani ten pripadny seznam nebude moc velky.

Martin Maly