C55, PC, COM kabel problem

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Pátek Duben 1 19:51:44 CEST 2005

   Zdravim, to neni jen ten jeden, znami co maji/meli tyhle telefony si
porad stezujou (treba samovolny vypinani kvuli kterymu byl telefon uz
Xkrat na reklamaci, udajne pry jednou vymenili celou "zakladni desku"
coz je v podstate celej telefon a dela to porad, nebo mrznuti SW atd
atd.. ). Podle jednoho vadneho kusu bych samozrejme neodsoudil vsechny
siemense...

JDrozd