Riadenie svietivosti LED

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Duben 1 14:26:39 CEST 2005

Byva zvykem vyhodnocovat citlivost cele soustavy tj. cidla (oka), prenosve
soustavy (nervu) a vyhodnocovaci jednotky (mozek)
Pokud jde o citlivost samotneho senzoru tj. oka jiz jsem uvedel odkazy na
materialy , které dokazuji, ze jak pocet tak citlivost receptoru  je
nejvyssi prave u ceceptoru cervene a to tak, ze zhruba dvojanasobne.
Jak citlivost senzoru (oka) tak nastaveni vyhodnocovaci jednotky jsou
miliony let vyvoje nastaveny tak aby clovek vnimal cervenou jako nebezpeci
lze to videt treba tak, ze mrtve zvire = krev = nebezpeci = POZOR. Tzn.
Pokud budou semafory urcene pro lidi tak i na Marsu bude cervena stuj.

Pokud jde o byci zapasy tak toreador mava cervenou muletou kvuli obecenstvu
nikoliv bykovi. Byci oko ma jinak reseny receptory barev a byk patri mezi tu
část zvirat, které nejsou chopny vnimat barvy a je tudiz jedno zda jim pred
hlavou mavate cervenou nebo bledemodre zelenou muletou,reaguji jen na
samotny pohyb.
Je to stejne jako kobry takcici podle fakyrovy fletny, hadi nemaji usi a
jedine o co se kobra snazi je uhnout pred fletnou, kterou ji je pri
"drezure" otloukana hlava.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Serych@panska.cz
Sent: Friday, April 01, 2005 12:33 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Riadenie svietivosti LED

> Souhlasim, ale cervena stopka, cervena paska na kraji rygolu a cervene
> vystrazne LED hovori jasne lidsky mozek vnima cervenou intenzivneji
> nez zelenou.

Neco jineho je intenzita vnimani oka a neco jineho je psychicky pocit, ktery
clovek ze vjemu ziska. Cervena pusobi na cloveka podobne jako na byka (jen
snad na vetsinu z nas v ponekud mensim meridku). Cili vzbudi v nas pocit
potencialniho nebezpeci a zbystreni pozornosti.
Ale to ma pramalo co delat s citlivosti oka k jednotlivym barvam.

Jakub Serych