PCB zajimavy link

Radim Götz radim2@infos.cz
Pátek Duben 1 12:54:55 CEST 2005

Lachema pro svoje emulze predepisovala hydroxid draselny.
Radim
----- Original Message -----
From: "Z.Kobylka" <mslzbr@mtrebova-city.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Friday, April 01, 2005 11:54 AM
Subject: Re: PCB zajimavy link

Někde na na webu jsem stáhnul následujicí návod, cituji:

"Mám dobrou radu  NEPOUŽIVEJTE HYDROXID SODNÝ. Mám odzkoušeno, že pro
začátečníka je spíš náhoda,
když se vám to povede vyvolat, proto doporučuji jiný chemický kokttejl, u
kterého je mnohem delší doba mezi  odplavením exponované vrstvy a likvidaci
úplně všeho.
200ml vodní sklo
800ml destilovaná voda
400g   hydroxidu sodného (míchejte to do toho pomalu, pěkně se to ohřívá)
Vyrobenou směs skladujeme v lahvi. Při použití ještě ředíme v poměru 1:8 -
1:10. Jinak k expozici používám rtuťovku
z osvětlení bez obalového skla. Fotocestě zdra Pavel Sorejs"

Z.Kobylka