USB MCU

MK info@mcu.cz
Pátek Duben 1 12:31:09 CEST 2005

> Chtel bych zkusit z kombinace MCU(ted atmega64) + CP2102 vpustit prave ten
> CP2102:)
> Jaky zkusit pouzit MCU s usb?
> Nasel jsem temer u kazdeho vyrobce nejaky typ , ale chci si nechat poradit
> a doporucit od nekoho kdo ma s usb zkusenosti.
> Idelani kdyby k danemu typu byl i dostupny nejake freeC a aby se vse
> tvarilo uzivatelsky privetive:)

Ted asi spoustu lidi nastvu, ale realne nejlepsi podpora USB je u klonu x51
Konkretne obvody od Cypressu maji podporu primo ukazkovou.
S x51 jadrem jsou dale bezne dostupne obvody id TI.

Microchip ma jiz tri typy PICu s USB - nejakou prehistorickou 16ku a nove
18ky
Ty me dokonce i zaujaly a prolezl jsem DS a par kouku si objednal, ale
zatim jsem se k nim realne nedostal.

Atmel dela jak x51, tak AVR, ale realne jsem je v ruce nedrzel

Osobne u mne zatim vyhral Cypress

S pozdravem
MK