Spinany zdroj

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Čtvrtek Září 30 21:01:16 CEST 2004

Zdravim konferenciu,

mal by som na skusenych konstrukterov jeden mozno uplne absurdny a nemozny dotaz. Aky problem moze nastat, keby som chcel realizovat regulovatelny zdroj jednoducho pouzitim znizujuceho konvertoru, pricom by som tento riadil PWM. Vstupne napatie povedzme 30V, vystupne 0-25V, prud maximalne 2A. Pokial by som cicevku navrhol pre maximalne vystupne napatie a maximalny prud, tak by to nemalo vadit a malo by to cele pekne fungvovat, alebo sa zasadne v niecom mylim??? Samozrejme neratam existujuce vystupne zvlnenie, s ktorym by som sa snazil v dalsom stupni bolovat ;-} . Priznam sa pulzak som este nestaval, tak mam len slabe teoreticke vedomosti, preto Vas prosim o radu..

Za reakcie dakujem, S pozdravom   Ondrej Pribula