MCUserver

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Září 30 20:11:33 CEST 2004

> zariznout reverzy to se dela na mail serverech a ne na web serverech a
> vazne bych zkusil aplikovat jine opatreni proti warezu. mam pocit, ze
> ta parta techniku na tom hostingu neni zas tak schopna.

Ale ja tu nic nepsal o tom co se dela a co nedela :-)))
Jen jsem si dovolil aplikovat na otestovani neco co se ma zacit v dohledne dobe delat :-)))
A jestli je ta parta schopna nebo ne - no nevim podle ceho to posuzujes, ja s nimi
po proskakani asi peti komercnich hostingu mam skusenosti jen ty nejlepsi.
A kupodivu se zatim vse co mi prorokovali, ci doporucovali take potvrdilo :-)))

> zkus si predstavit, ze chybu v programu odstranujes vyhozenim cele
> funkce bez jeji nahrady, je to obdobny postup :o)
>
> jak rikam, muzem to klidne probrat v te hospode a v klidu a bez emoci
> a najit takove reseni aby se na MCU dostali vsichni, ale nikdo tam
> nemohl skodit.

Sorry, ale tady propukly nejake emoce?
Jinak ja jsem pro tu hospodu vsemi deseti :-)))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov