MCUserver

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Září 30 19:41:48 CEST 2004

> Nuz je to Vasa vizitka, ake slova vyberate a ako ich vazite. Ja som si
> nie vedomy, ze by som Vam nieco ukradol, alebo sposobil nejaku ujmu.
> Pokial sa mylim, prosim budem sa snazit to vyriesit.
> Nespravne ste ma pochopil. To, ze MCU prestava pre mna existovat nema
> vzbudit Vasu lutost ani to nie je nejaka "vyhrazka". Je to proste fakt.
> Pisal som moj postoj v dobrom umysle, aby ste mal reakciu aj s tohoto
> sudka. Zial vasu paranoicku rekciu tazko ovplyvnim. :-)

Prosim Vas jaka paranoidni reakce??
Narkl jsem Vas snad, ze jste neco ukradl? Narkl jsem Vas snad, ze jste spusobil nejakou ujmu?
Jen jsem napsal, ze je naprosto bezne se stavet do pozice, ze kdyz  porusuji normy vsichni,
tak je normalni, ze je budu porusovat take.

OK, Vy nic resit nebudete, MCUserver pro Vas prestava existovat. Fajn, je to Vase volba.
Ja jsem jen vyjadril svuj nazor k teto skutecnosti. Nic vic, nic min.

Jsem arogantni, protoze jsem se pokusil otestovat stav mezi uzivately a providery
v dodrzovani elementarnich norem. Jsem paranoidni pokud tento stav zjednodusene prirovnam
ke kradezi a mnohych se tim dotknu. Jenze problem mozna bude nekde jinde :-)))

Ono to, ze jste se nedostal na MCUserver je diky nedodrzovani zakladnich norem.
To ze to je bezne jeste neznamena, ze to je normalni a nemelo by se to resit.

Proti prirovnani ke kradezi se dokazete ohradit. Vzdyt Vy jste prece cestny a bohabojny obcan.
To, ze Vas pritel porusuje jine normy je vsak naprosto v poradku a to resit nebudete, neni totiz
proc. Oni vsichni toto porusovani toleruji, tak proc bych mel neco delat, ze :-))))

A ten blbec, ktery si to dovoli na pul dne prestat tolerovat? No to je prece trotl non plus ultra.
A jak si vubec dovoluje neco takoveho delat. A nedej boze on se k tomu jeste hlasi.
Zadupat, zmackat, zahodit, zapomenout - ano to je to jedine spravne reseni :-)))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov