MCUserver

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Září 30 19:21:30 CEST 2004

MK napsal(a):

> Ale vazne, je az neskutecne, jak vsichni obhajujete porusovani elementarnich pravidel.
> Jasne delaji to vsichni, tak to budeme delat take.
>
> Kde kdo krade, fajn, pujdeme kraste tez. Je to amoralni? Je to v rozporu s normama (zakony)?
> To je prece jedno - vzdyt to tak funguje vsude, tak proc by to nemelo fungovat dal.
> Neni pruser, ze jsem neco ukradl, pruser je, ze me nekdo chytil :-))

Ano, mas pravdu, mam stejne nazory a je mi z toho taky na bliti. Moralku
a cest pritom stavim nad zakony (ty jsou casto stupidni), ale pro
spoustu lidi jsou tohle naprosto prazdne pojmy. Souvisi to zejmena se
stavem teto spolecnosti, ale to by bylo na dlouho a sem to nepatri. Mam
na to svoje, lety dost vytribene nazory a zkusenosti mi to jen potvrzuji.

Nicmene si myslim, ze i proto, ze tu kdysi byl admin, tak se tu
zachovava urcite "zdrave jadro" lidi, u kterych bych netvrdil, ze se
vyse uvedenym zpusobem chovaji (tedy rozhodne ne vsichni). Urcite treba
jinde na netu je to podstatne horsi. Cili je otazka, zda to vuci mistnim
lidem resit tak, ze s vykrikem ten web zrusim....

--
Jirka