MCUserver

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Září 30 19:19:58 CEST 2004

> To jsem opravdu nepochopil. Mam pod palcem 8 serveru s trafficem kolem 5TB
> mesicne a nikdy by me nic takovyho nenapadlo. Navic nechapu souvislost s
> hlidanim reverze na webu a spamem. Jsem jen pouhy amater. <g> Nemluve o
> tom, ze by mi za to sef znacne bolestivym zpusobem urizl urcitou
> nepostradatelnou cast tela. ;-))))

Zavidim Vam Vas vzrusujici zivot :-)))
Nemam pod palcem zadny server. Na tem muj mam cloveka, ktery sefuje parte techniku
jednoho nemaleho telehousu. A jen ten muj ubohy servrik ma mesicni traffic 13TB.
Nikdo mi nic nereze a stejne necinim ani ja :-)))

Jen kdyz za mnou prijdou se zvesti co se bude behem nejblizsiho roku dit.
Jaka omezeni se vseobecne chystaji (ne jen v tom jednom telehousu),
tak chci vedet, jaky to bude mit dopad - sorry, kde jinde, nez na tom malem
servriku si to mam overit.

Vysledek - jsem za trotla, jsem arogantni, jsem vul.
Jenze na rozdil od vetsiny ostatnich nemusim nikomu skladat ucty a muze mi
byt celkem lhostejno jestli tim testem zapricinim 40% propad v navstevnosti.
Na rozdil od tech ostatnich, ale jiz dopredu tusim, co me asi potka.
A nezlobte se, pro mne osobne ma toto vetsi cenu, nez nekolik nastvanych uzivatelu.

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov