MCUserver

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Září 30 18:16:39 CEST 2004

> Sakra ale me nebaví jakoz to slusného uzivatele návstevníka MCU nejak
> obcházet zabezpecení. Já jsem konkrétne nic nestahoval nic neukládal
> a prístup je me odepren .. Proc ??
>
> Si nejak zabezpecte upload a me nechte být politika me vubec nezajímá  o:-)))
>
> Na druhou stranu chápu boj s lidmi co zneuzívají ruzné skutecnosti.
> Boj proti nim by mel být ale veden bez postihu slusných obcanu této republiky co
> platí dane a rozhlasové poplatky  o:)))

Panove placete pekne, ale na spatnem hrobecku :-)))

Tak za prve, neni to omezeni pro nikoho, kdo pouziva korektni pristup na net.
To ze Vy, nebo Vas provider nema korektne nastaven reverzni DNS zaznam,
je Vas, nebo provideruv pruser, ne MCUserveru.

MCUserver mel bezne denne vice jak 60% pristupu z neexistujicich domen, respektive
z neidentifikovatelnych domen. To jsou vsecny ty anonymizery, etc

Podivejte se na RFC doporuceni :-)))
A zacnete buzerovat sve providery, ci spravce siti, ci sami sebe, pokud zamerne pouzivate
pomucky, ci postupy, ktere RFC porusuji ci obchazeji

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov