Filter na jadrovu energiu

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Čtvrtek Září 30 12:24:01 CEST 2004

Genialni ...

Zvlaste mne - uz svym nazvem - oslovila jednotka SERU (Single Electron
Reverse Unit). Vzhledem k nabizene dozivotni zaruce bude tato jednotka
vyrobena nejspise z poradne medene tyce.

A navic, jak jsem zjistil z annonce, pripravuji prenosny detektor genove
upravenych potravin a detektor BSE. Zacinam setrit ...

Toto je spravna cesta, jak zasadit smrtelny uder vsem globalizatorum a
jadernym lobbystum.
Kdo vi, zda v posledni dobe se mnozici problemy se spatne funkcnimi
procesory (viz archiv konference) nejsou zpusobeny prave timhle jadernym
proudem.
--
Rt

---