robot vysavac

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Září 30 10:56:32 CEST 2004

Jo jo, s roboty si hraju rad. Jednoho, i kdyz ne tedy vysavac, ale spise
hracku, muzete videt na vystave:

MODEL HOBBY 2004
30. 9. - 3. 10. Praha - PVA Letnany
13. mezinarodni modelarsky a hobby veletrh
http://www.model-hobby.cz/CZ/veletrh/

u stanku casopisu RC Modely a v cisle 9 mi vysel clanek, tedy uvod do
MiniSumo (soutez malych autonomnich robotu). Na te vystave (pokud mne neco
neprejede) budu v sobotu.

Taky by myslim na te vystave meli byt i kluci, kteri se ucatni Eurobotu, coz
uz jsou vetsi a inteligentnejsi roboti.

No a v neposledni rade se chystame nabizet dily a podvozky na male roboty
rizene seriakem, takze pripojite vlastni MCU a seriakem dostavate stav cidel
a ridite otaceni 2 kol. Proste jakasi platforma pro ty, co nemaji cas si ji
celou postavit, ale umi MCU vyprogramovat a pohrat si i pres nedostatek casu
prece jen chteji. Vlastne je to kit, kam nahoru prisroubujete vlastni desku,
propojite 4 draty (napajeni a seriak v CMOS) a jede se :).

Myslim, ze jde o zajimavou zabavu, proto si dovoluji upozornit na to, ze se
taky kolem robotu neco okolo nas deje a treba jen chybi informace dostat k
zajemcum o roboty.

--
Jiri Bezstarosti