Re: Mikropájky pro SMD - zkušenosti

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Září 30 09:22:46 CEST 2004

>   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Nechcete to nekdo natocit na video a zverejnit na webu?

Tak o to jsem se pokousel, jenze ten muj kram zvlada ve videu jen 640x480 a nebyl jsem schopen zaostrit
na detaily, Nehlede k tomu, ze jsem to musel mit par centaku od desky, mit zapnute svetlo na lupe, dalsi vedle
a pritom to vse bylo strasne nachylne na pohyb ruky, ktera vrhala stiny. Chtelo by to nekoho, kdo umi
a ma prostredky na natoceni.  Nejaky strih a komentar je podle mne zbytecny - vse se necha celkem
jednoduse popsat :-))

Jinak pohled na klepajici se ruce nas starcu (co Danharde) by byl ale k nezaplaceni :-)))))))))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov