Re: Mikropájky pro SMD - zkušenosti

Ivan Kiss Ivan.Kiss@printtrade.sk
Čtvrtek Září 30 09:11:27 CEST 2004

M> Jo, tak to sorry, ja jsem cely thread necetl, pouze tu a tam a fakt je, ze kompletni
M> postup tu asi nezaznel, kazdy vychazi ze znalosti onoho "grifu" :-))

Este mi napadlo, ze sa nespomenula IMHO tiez taka samozrejma, ale
velmi dolezita vec onoho "grifu". Je potrebne PRESNE umiestnit nozicky
na DPS. Ide o to, aby medzery boli maximalne mozne, co zabezpeci, aby
bol cin tam kde ma byt. Teda ziadne skraty zaliatim susednych vyvodov.

Teda radsej sa o minutku dlhsie vyhram s presnym ulozenim velkeho a
husteho svaba. Bodnem ho malymi kvapkami cinu v protilahlych rohoch a
potom sa spokojne hram s minivlnou.

IK

PS Fakt by bolo najlepsie to zaciatocnikovi predviest.