Re: Mikropájky pro SMD - zkušenosti

Danhard danhard@volny.cz
Středa Září 29 22:23:04 CEST 2004

Na malou roztec to nejvetsi kopyto :o)
Dulezite je aby na ten hrot dobre chytal cin, aby dobre smacel, pak zalijes
asi tak 3 nohy dostatkem cinu s tavidlem a s primerenou teplotou (cca 320 C) a
pomalu to pretahujes na dalsi nohy. Pokud je cin dobre tekutej (zalezi i na
tavidle) tak odskoci z posledni nozicky sam a zustane tam mnozstvi tak-akorat,
takle jedes az nakonec hrany a tam odsajes prebztek cinu, pripadne peridas
malinko tavidla, a ohratim tech nozicek to nechas rovnomerne zatect.
U tech ADuc, nebo jak se to jmenuje, jsou vyvody jen zespoda, je dobry rohovy
nozicky trochu ocinovat, aby byl brouk trochu ve vzduchu (0,2mm) a cin mohl
dobre zatect pod nej, a zase pouzit prebytek cinu, odtahovany na dobre smacivy
hrot.

Nic neletovat "na sucho", nic tlakem, to akorat ohnete privody.

Danhard