Re: Mikropájky pro SMD - zkušenosti

MK info@mcu.cz
Středa Září 29 20:41:32 CEST 2004

> Celý problém se motá kolem toho že tu mám na stole broučínka který je 5x5 mm veliký
> a má to 32 nožiček , Když vemu ERS50 a přiložím nový hrot - standartní k
> broukovy tak tkoušťka hrotu = 3 vývody .  Takže nevím zda mám správnou technologii
> ale chtělo by to tenčí hrot. o:))

No placas tu o mikrovlne, hrotech, etc a pritom jsi nepochopil zakladni for.
NELETUJES PIN PO PINU, ale CELOU RADU NAJEDNOU.
Proste vezmes na hrot pera, trafopajky, primerene male mnozstvi cinu
a prejedes celou radu, cin se pri dostatku tavidla dostane tam kam ma
a pokud nahodou mas conu moc a dojde k prolyti a slusu par sousednich
pinu, tak cin odsajes licnou :-))))))

Ne ze to nejde trafopajkou, jde to a z vlastni zkusenosti mohu rici, ze silnejsi hrot
je lepsi nez tenky :-)))

Takze bych priste cetl, pak jeste jednou cetl, nakonez znovu cetl a pak se zeptal
A ne hned tvrdit, ze to nejde - protoze jsi nepochopil ten "grif" :-)))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov