Re: Mikropájky pro SMD - zkušenosti

Magixe magixe@volny.cz
Středa Září 29 20:33:32 CEST 2004

MK -- klid já se nevztekám , já jsem to bral s humorem a diky za názory .
           Ta mašina za 7tis byl jen přeposlaný příspěvek od firmy které mě
to nabízela
            já neříkal že si chci kupovat takou věc , ale zase jsem nečekal
že mě tu
            budete radit bludy jako trafopájka.  Ale OK já to beru ,
představu jsem si
            udělal a vyzkouším pár hrotů . Co se týče tavidel - separátoru
nechám
           si poradit od odborníků.  Co se týče zručnosti troufám si řici že
zručný sem
           ale určitě ne natolik abych to zmákl TRAFOPÁJKOU . To se zase
přiznám.

Celý problém se motá kolem toho že tu mám na stole broučínka který je 5x5 mm
veliký
a má to 32 nožiček , Když vemu ERS50 a přiložím nový hrot - standartní k
broukovy
tak tkoušťka hrotu = 3 vývody .  Takže nevím zda mám správnou technologii
ale chtělo
by to tenčí hrot. o:))

No nic ,, děkuji všem za příspěvky a názory , ty správné a pro mě
užitečné jsem si vybral.
Hezký večer.
Diky
Milan