XILINX - ISE WEBPACK - pomozte

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Září 29 11:26:29 CEST 2004

Nechci tvrdit, ze naucit se slusne VHDL je primitivni, ale napsat v tom
prvni nejakou jednoduchou aplikaci, byt treba ne zcela optimalne, je otazka
jednoho ci dvou veceru. A pokud to tvrdim ja (me "obcasne delsi vedeni" je
mozna uz temer legendou), pak pro ostatni to musi byt otazka par minut k
prvni, byt ne zcela optimalni (radeji to opakuji) aplikaci :). Chce to vzit
nejaky priklad, neco malo si precist (alespon uplne zaklady - na webu kdo
hleda najde) a rovnou si zacit priklad upravovat k obrazu svemu a pro svou
aplikaci. Clovek hleda, kouka co a proc a ono se to "nauci do hlavy" tak
nejak samo :).

Ono vzdycka asi staci hlavne chtit a holt ze nekomu to jde pomaleji a nekomu
rychleji vstrebat, s tim asi musime zit - kazdy mame asi jiny taktovaci
oscilator a jine sirky sbernic :))).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Magixe [mailto:magixe@volny.cz]
Sent: Tuesday, September 28, 2004 10:46 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Re[2]: XILINX - ISE WEBPACK - pomozte

No věřím tomu a už jsem to i slyšel že schematický editor je k ničemu a pod.

Ale pro mne jakož to začátečníka je snadnější nakreslit schéma a tak nějak
jeho funkci rozumím.

Přistoupím li nyní k psaní celé věci v ABELU či VHDL tak první věc na kteru
narazím je
skutečnost že umím tak akorát pascal potažmo delphi ale VHDL nikoli.

Takže krom odkazu na anglicky mluvící manuál k lidem co tomu rozumí existuje
i nějaký CZ návod na VHDL nebo
knížka a pod kde by se člověk naučil pracovat s VHDL a pochopil blíže
základní principy ?
Diky za případné nakopnutí směrem kupředu.