Chlorid zelezity

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Středa Září 29 08:30:22 CEST 2004

a nebylo by lepsi rovnou leptat kyselinou solnou (HCl) plus peroxid
vodíku (H2O2) ? Peroxid brzy vyprcha ale staci pak trosku dolit a muzete
vesele leptat. Navic s kyselinou je to podstatne rychlejsi.O cene obou
leptacich variant nema smysl se bavit - kyselinou je to podstatne levnejsi.
Nechci rozpoutat kyselina vs. chlori flamewar ;-) ale mozna by to stalo
za zamysleni.

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz