XILINX - ISE WEBPACK - pomozte

wek wek@host.sk
Úterý Září 28 23:07:21 CEST 2004

> Ale jo, jak MitouJTAG, tak pripadne NAXJP, SPC a dalsi - vsechno z
> toho je pouzitelne :-)))
> Jenze ne bohuzel obecne, kazde ma nejake omezeni co do rozhrani, OS,
> podporovanych
> obvodu, formatu, etc

Ale urcite, a to - ako uz bolo napisane - vratane toho nestastneho
xilinxovskeho softu (na kabel by som to v tomto pripade nezvaloval, je
to jednoznacne nezvladnuty soft na PC, ked s tymi win nevedia, nech do
toho nelezu. Nam to robilo problemy aj na p166 stylom "niekolko dni
nejde, potom ide, potom zase ide, ale nespolahlivo; co som sa
  naoskopoval, zbesilo sa tam v kuse menili hodiny...)

Aj preto som ten xsvf player prepisal do'51, rozhranim je com a sw je
lubovolny terminalovy program schopny poslat binarny subor, prip.
copy/cat... A zrazu je to aj pc-os-platformovo nezavisle, naladujem to
trebars aj z palma.. teda teoreticky :-)

Ale to je uz trocha OT...

wek