XILINX - ISE WEBPACK - pomozte

MK info@mcu.cz
Úterý Září 28 20:38:49 CEST 2004

> Jinak na konfeře jsem četl že 3,3V xilinx jsou v poho
> ale že 5V xilinx je problém pomocí krakena naládovat
> co je na tom pravdy a jak se to řeší,
> Někdo doporučoval jíné programovadlo - kde
> se dá koupit v ČR a za kolik ..diky

Nevim o  tom, ze by byl problem s adapterem v Krakenu :-)
Problem je ponekud obecnejsi - Xilinx Parallel III (tomu odpovida i zappojeni adapteru)
a relativne rychle PC. Pomuze zpomalit IO operace, nebo pouzit original kabel
ale ve verzi IV, pripadne v USB provedeni. Ten je vsak jiz ponekud slozitejsi :-)))

A nebo cesta nejjednodussi a nejlevnejsi - konverze JEDEC souboru do XSVF
a upravit si XSVF player tak, aby snizil rychlost programovani

> Jinak pokud se vyignoruji na 5V Xilinxe a použiji 3,3V brouky a budu na jeho
> výstup chtít pověsit HCT logiku
> nebo CMOS 40xx  poberou to urovně nebo musím vřadit nějaký converter urovní

Ne, v tom nejhorsim pripade maximalne pullupy

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov