XILINX - ISE WEBPACK - pomozte

Jakub Václavík jakub.vaclavik@matl-bula.cz
Úterý Září 28 20:08:40 CEST 2004

Hello Magixe,

jo, jen jeden drat z trojuhelnicku...

postup:

v okynku Sources in Project vyberes hlavni strukturu, tj v tvem
pripade, pokud se jedna jen o jedno schema, tak to tve schema.

a v okznku pod nim - Processes for Source najdes Configure Device
(iMPACT} dvojkliknes na polozku, ykompiluje se ti to schema a pokud
tam neni zadna chyba, tak se objevi okynko iMPACTU, neches zaskrtlou
horni polozku - Boundary-Scan, das dale, tam to taky tak nechas, das
sokoncit. Pokud mas pripojenej kabel a zapnuty modul, tak to najde
toho Xilinxe, pak jen na nej klepnes, a vyberes tu prekompilovanou
konfiguraci bude to jmeno toho schematu .jed. No a pak pravym a zvolis
Program...  a nahraje se to tam...

            jsem se zase rozepsal...