XILINX - ISE WEBPACK - pomozte

Jakub Václavík jakub.vaclavik@matl-bula.cz
Úterý Září 28 19:43:08 CEST 2004

Hello Magixe,

v editoru v menu ADD zvol polozku BUS TAP, tu si natoc jak potrebujes
a vloz ji tou stranou  trojuhelnicku naproti tomu vyvodu na sbernici
(ta tlista cara od bloku, muyes ji nadstavit normalni carou, sama se
stlusti..}

pak na tu caru dvojklikni a objevi se ti okynko a vnem bude XLXN_1(15:0)
nemusi to byt_1 ale jine, to je jedno, muzes si to prejmenovat, ale
nechej za tim tu zavorku.

od toho BUS TAPu pak natahnes drat a ten pojmenujes napr XLXN_1(0) no
a to bude 0 bit sbernice.

uf...trochu zmatene, doufam ze to pochopis....