mirne OT: pro pritomne modelare

turby turby@seznam.cz
Úterý Září 28 11:33:31 CEST 2004

no prave proto by rizeni smeru bylo automaticke od bodu a k bodu b a
dale od bodu b k bodu c atd. kde by bylo neco na zpusob infra ci
radiovych "majaku". tedy smer jizdy by byl automaticky a clovek by
ridil jen rychlost a brzdy. pri ztrate smeru by se to otocilo dokola
na miste a naslo si to smer a zase pokracovalo. jeste jsem se ani
nezabyval tim jak vyresit prechod od trasy a-b na b-c protoze jsem si
prave myslel, ze to asi nebude mozne relizovat mechanicky.

nadruhou stranu neco podobneho rugbyovemu mici s kolecky kolem
dokola... ale ty kola by museli byt zase velke aby to tou travou
projelo... no a to uz si nedokazu predstavit jak by to slo rozumne
udelat v prijatelne vaze a velikosti...

--
 turby
 turby@seznam.cz