mirne OT: pro pritomne modelare

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Úterý Září 28 11:12:38 CEST 2004

Zdravíčko,

    tak třeba ČD na to mají SUMCE čili stroj SUM1000 ale ten asi nebude
příliš vhodný :-D

    Ještě mě napadá použít třeba malého dobrovolníka :-P  Jenže to také
nepůjde.

    Zkoušela jsem o tom trošku přemýšlet, ale ono to opravdu nějak
jednoduše nejde, možná pásy, ale dovedete si představit řídit auto z
"venčí" když ten auťáj jede rychlostí 60 km/h ? Já bych řekla že to
nebude sranda ....

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz