kazetovy adapter do autoradia

Vladimír Andel vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Září 27 20:35:02 CEST 2004

Tam jde predevsim o dodrzeni frekvencni charakteristiky tak jako kdyby to
slo z pasku. Zkratovy magneticky tok pasku jde rovne az do mezniho kmitoctu
daneho casovou konstantou 120us (pasky Fe) nebo 70us (pasky Cr). Nad meznim
kmitoctem ma klesat 6dB/oktavu. Jeste jsou na paskach pridane hloubky, dole
je casova konstanta 3180 nebo 1500us nebo zadna (tech norem se postupne
vystridalo vic a nevim co plati pro kazety). Takze ten adapter ma
magnetofonovou hlavicku, v serii ma mit odpor ktery s tou indukcnosti bude
mit casovou konstantu 120us a mozna nejaky kond, se kterym bude rezonovat
nekde na 15 KHz. Vyhozenim serioveho odporu prijdete o vysky, takze klesne i
sum :-))
Andel