kazetovy adapter do autoradia

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Pondělí Září 27 12:36:26 CEST 2004

Zdravim,
dostal jsem na opravu toto zarizeni (kazeta, ze ktere vede konektor pro
pripojeni napr discmana do autoradia). Pry to hralo slabe....

Vnitrni zapojeni je takove, ze z Jack konektoru to vede pres odpor
820R a nejaky kondenzator k hlave a pres ni na zem. Takto je zapojeny
L i R kanal.

Tak jsem ten vstup z Jacka pripajel cvicne az za ty odpory, cimz jsem
je vyradil. Hraje to vice nahlas (ale ne o moc) a myslim ze to i mene
sumi.

Chci se zeptat jestli jsem tim, ze jsem je vyradil neco nepodelal /
nepodelam a pripadne na co tam byly a co mohou ovlivnovat.

Diky Ondrej Tesar