Jak se vypocte velikost dipolu pro urcitou frekvenci

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Září 27 10:44:30 CEST 2004

Delka prvku dipolu v rezonanci zalezi take na tloustce prvku a take na
napajeni, u skladaneho dipolu ma take vyska dipolu nejakou el. delku. Vsechno
ten dipol mechanicky zkracuje, rezonance lambda / 2 plati jen pro tenky drat.
Tady jsem nasel peknej odkaz, mozna se tam neco doctete :o)
http://wes.feec.vutbr.cz/~raida/multimedia/index.html

Danhard