Internet MT dotaz - mirne OT

david.hankovec@quick.cz david.hankovec@quick.cz
Pondělí Září 27 09:52:24 CEST 2004

> pro uspesne nastaveni doporucuju pouzit balicek primo od T-Mobilu
> a zaroven
> v okamziku jeho instalace mit odinstalovene vse, co se telefonu
> tyce !!!

Dnes vecer to asi uplne vycistim, a zacnu na zelene louce :-))
I kdyz jsem mel balicek stazeny, nalezlo to pripojeny telefon
a spravne detekovalo jeho typ, proste se to vsechno provedlo, jak jsem
predpokladal, chovalo se to tak, jak jsem popisoval,
proto muj dotaz. A protoze se spis zabyvam elektronikou,
muj selsky rozum nejak nebere to, ze presto, ze vsechno komunikuje,
v okamziku pozadavku datoveho pripojeni (jak jsem psal, SMS odeslu, no problem)
mi to zahlasi, ze hardware nefunguje (nevim presne z hlavy tu hlasku, ale
vyznam je stejny) - proste jako kdyz tam ten MT neni. Pritom pred tim to pise
ze se otvira port, to probehne bez chyby, a dal uz to nejede.
Proto se ptam lidi zbehlejsich v oboru, urcite to bude nejaka blbost co
pro oci nevidim, ale rad bych to nasel. Firma si za to posledne rekla 2kKc,
a ac to neni ani muj PC ani MT, nejak se nerad smíruji s neuspechy a prohrami
clovek vs. technika :-)))

David Hankovec