Internet MT dotaz - mirne OT

david.hankovec@quick.cz david.hankovec@quick.cz
Pondělí Září 27 07:12:39 CEST 2004

Zdravim konferu, omlouvam se za mirne OT.
Dostal jsem za ukol rozchodit internet pres MT na PC. Vse fungovalo jiz drive, za
 pomoci jednoho "znaleho" uzivatele to prestalo chodit. Telefon je pripojen pres
 kabel USB, a zarizeni vidim jako port 6 (seriak, coz neni asi az tak podstatne).
Po nainstalovani balicku (se skripenim zubu) od T-Mobile nejsem schopny se proste
pripojit, ani pres to jejich "rozhrani". Otevreni portu OK, zacne vytaceni a pak se mi
dostane odpovedi "Hardware nekomunikuje". Pritom ale odpovedi od modemu telefonu
(ovladaci panely/modem/....) chodi, cili modem komunikuje. Dokonce se mi pres ten
jejich balicek podarilo uspesne odeslat SMS, jen ten datovy prenos ne a ne. Samozrejme
 telefon ma povolene GPRS a jak podotykam na zacatku, uz to v tehle konstelaci bezelo
 cca 3/4 roku. Pred tim s tim  byl take problem (pri prvotni instalaci), ale nemel
jsem cas, tak to delali v nejake firme, kde to zprovoznili. Neni problem to tam dat
 znova, ale mne by proste zajimalo, kde je problem, a pokud mezi zidli a klavesnici,
kde presne delam chybu. Vsechna nastaveni dle jejich datasheetu a tech. podpory OK,
 mimo jine podpora mi sdelila, ze mi asi umrel mobil. Po dotazu, jak to, ze z nej s
 nimi ted mluvim se ozvalo dlouuuhe mlceni. MT je Siemens ME45, operator T-Mobile.
 Proste nechapu, jak to, ze MT komunikuje, ale presto se neni schopen pripojit.

Dekuji za kazdou radu, pouzivam WiFI, v tomhle fakt nejsem zbehly a uz jsem tim stravil vcerejsi vecer naprosto bezvysledne.
David Hankovec