Preinstalovani XP HELP!

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Září 26 18:55:57 CEST 2004

Diky za odpoved,
ale psal jsem, tem woknum je uplne jedno, co je nastaveno v biosu.
Samozrejme mam v boisu nastaveno boot from CDROM, ale vzdycky to zacne
bootovat rovnou z disku. Prokazatelne to delaji ty wokna protoze
predtim to fungovalo. Ted jsem skousel nainstalovat znovu ten SP2, ale
desktop nenabehne stejne.

Diky Martin

Pokud chcete opravdu znovu instalovat system tak takhle:
Musite se dostat do SETUPu kde nastavite zavadeni systemu z CD
(pochopil sem ze mate original instalacni CD) Do SETUPu se dostanete
drzenim klavesy DEL(ete) jeste nez se zacnou startovat WINDOWS. Pokud
se Vam to nepodari restartujte znovu az se do SETUPu dostanete. Tam
hledejte polozku ktera se jmenuje napr. Boot From nebo First boot
device a nastavte na CD-ROM. Az se vam to podari, ulozte to , vlozte
CD s XP a udelejte reboot. Mel by se zacit zavadet system z CD a tam
pouzijte znovu rozdelit disk, naformatovat a instalaci systemu znovu. Disk
doporucuju rozdelit na C a D. Na C: si dat jen system a na D: davat
data. Pri pristi instalaci si tak usetrite naharvani dat na disk D:

Mohl by jste taky vyzkouset vratit system do puvodniho stavu pred SP2
a to tak ze pri zavadeni WINDOWS (hned na zacatku) stisknete F8 -
vyskoci menu - vybrat stav nouze a az to nabehne jit do spravy a
vyuzit moznost bodu obnoveni systemu.( pokud ho mate zapnuto)
Bohuzel sedim momentalne u stroje W2000 takze vam presne nepopisu kde
to najdete protoze si to z hlavy nepamatuju jak je to na XP. Hledejte
pod tento pocitac -vlastnosti- rozsirene - obnoveni sytsemu nebo tak
nejak

hodne stesti