Za jakych okolnosti je potreba ATEST?

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Září 26 14:10:24 CEST 2004

At 13:55 26.9.2004 +0200, Petr S. wrote:
>Zdravim,
>resim otazku, kdy a kde je nutny atest vyrobku ?
>Napr. pokud chci vyrobit jednoduchy modul domaci automatizace, napajeny z
atestovaneho adapteru 230V / 12V a nepracuje tedy se sitovym napetim,
potrebuji atest, pokud jej chci prodavat ?

Ja jsem se na to ptal, protoze jsem ted resil neco podobneho a v podstate
jedina moznost, jaxe vyhnout EZU je nechat napajeni tech 12V a nedodavat k
tomu zadny zdroj, at se kazdy stara. Je to sice trochu neelegantni reseni,
ale asi jedine mozne :-(

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz