Jak se vypocte velikost dipolu pro urcitou frekvenci

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Sobota Září 25 23:08:38 CEST 2004

Predpokladam, ze je to pulvlnny dipol, takze jeho delka je lambda/2
a lambda = c / f (rychlost svetla v m/s, frekvene v Hz) nebo lze
pouzit lambda = 300 / f  (-,MHz) Delka vychazi vzdy v metrech.

Jak se resi ta sirka nevim.

Ondrej Tesar