ARM (LPC21xx) jak zacit?

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Září 25 21:27:13 CEST 2004

Zdravim,

cas od casu je treba v nekterych aplikacich ponekud pritopit pod kotlem a
ted se jako pomerne realny kotel s palivem jevi ARM v provedeni LPC21xx od
Philipse. Neni to tak dlouho co tu o nich psal MK (miniARM). I my mame
urcite cesty (reps. jeji prislib) k temto obvodum za pouzitelnych podminek a
cen. Prohledal jsem maily z konference, porozhledl se po webu a zjistoval
situaci. Zjistil jsem, ze nastroju je dost jen si vybrat... A to je prave to
proc pisu tento prispevek. Mam nekolik dotazu na zkusene kolegy, zajimaji me
konkretni zkusenosti a nazory. Mozna se to bude hodit i dalsim.

1. mate nekdo zkusenosti konkretne s LPC21xx? A jake?

2. jak je to s SW vyvojovymi prostredky? Idealni by bylo IDE s C
kompilatorem a debugerem pod widle(2k) a to cele nejlepe zadarmo :-) (prosim
ne dalsi flame na tema linux vs widle, 1 to uz mame a dalsi si nechame zase
na patek :-) )

3. jak je to s HW vyvojovymi prostredky?

4. dotaz spise konkretne na MK - jak to vypada s avizovanym miniARMem (nebo
jak se to jmenuje) a CD k ARMum? Kdy to bude k dispozici? Mel bych dosti
vazny zajem ale cas me tlaci stylem bud zitra anebo az nekdy. Doufam, ze
dnesni dotaz na oscilator 32MHz na 3.3V nebyl prave pro miniARM? :-)

Predem dik, Pavel