.... because I use linux bolo

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Září 25 21:27:10 CEST 2004

Hm, tak pekne se nam to tu rozjelo...

Pridam si jeden zajimavy ale v zasade o nicem nevypovidajici poznatek:

Kdyz jsme pred casem zacali pouzivat nas komunikacni protokol Spinel a
nasadili ho do zarizeni, prvni 2 reference od zakazniku, kteri psali SW pro
nadrazeny system (PC) komunikujici s timto zarizenim byly prave pro Linux.
Jedno je komercni aplikace ale druhe tusim je  k dispozici. Samozrejme dale
nasledovali aplikace pro widle dokonce i 1 pro M$ DOS, ale nemame zadnou
presnou statistiku a zakaznici samozrejme nemaji zadnou povinnost nam
cokoliv rikat.

Pavel

P.S. Nemam deBilla rad ale co s tim nadelam. Mam spoustu jinych aktivit,
ktere mi vyplni cas uzitecneji nez abych se snazil naucit pouzivat linux a
hledal prostredky ktere potrebuji ke sve praci. Kdyz bych chtel prevracet
svet k lepsimu nesel bych na to pres zmenu OS, myslim, ze jsou dulezitejsi
veci. Ale alespon jeden temer bezbolestny krok od M$ jsem se dokopal
udelat - OpenOffice a na to co potrebuju jsem spokojen, dalsi kroky asi
budou nasledovat ale viz vyse.