STOP ---RE: .... because I use linux bolo

Galuszka Jan ing. konference@ei.cz
Sobota Září 25 20:31:51 CEST 2004

PANOVE

prosim STOP

kazdy ma svoji pravdu, FLAMEWARE to byl zajimavy, ale vratme se k
technice.

Omlouvam se, ze jsem si nachvili privlastnil prava ADMINa, ale ten tu
neni

Diky

      S pozdravem
                 ing. Jan Galuszka (mobil 00420-603-531605, e-mail:
jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
tel.: 00420-603531605, fax: +420-596425819, E-mail: FANDA@ELEKTRONIKA.CZ
, WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802
partner firmy MARTHEL, distributora WINBOND-USA, www.marthel.cz