.... because I use linux bolo

MK info@mcu.cz
Sobota Září 25 20:00:24 CEST 2004

> Zaverem: jdete uz vsichni do prdele s jakymkoliv monopolem. Bud jste to
> nezazili, nebo jste spolupracovali, nebo jste totalni ignoranti...
> Posledni hodnoceni bych pouzil i tehdy, pokud snad nikdo nevidi
> souvislost mezi operacnim a politickym systemem. Heslo "klid na praci"
> (rozumej: neopovazuj se chtit nic jineho, nez vrchnost naordinuje) taky
> pochazi od bolseviku.

Jirko promin, ale jdi do prdele sam s touto proklamaci. Pokud jsi nepochopil smysl meho zdeleni,
tak si rvy, nadavej a aktivne bojuj proti globalizaci, monopolum a podobnym serepetickam,
ale nedovoluj si interpretovat ma slova jinak, nez jak byla napsana a v kontextu v kterem byla napsana.

Presne tohle me vytaci u vsech antiglobalistu, aktivistu, anarchistu, teroristu, fasistu, komunistu a co ja vim jakych  - istu
Vsichni to jsou fanatyci, nic vic, nic min.

A to, ze chci delat a ne aktivne bojovat za lepsi zitrky Linuxu a Ty me za to zarazujes zarazujes na uroven
panackujiciho prisluhovace bolseviku me osobne znacne urazi.
Jsem vztahovacny a tohle konkretne beru znacne osobne.
Hovno o mne vis, hovno vis o mem zivote, hovno vis o me minulosti. Presto si dovolis tohle prirovnani.

Takze v duchu meho hulvatstvi - zalez do sumavskych hvozdu, vezmi do ruky flintu a zacni bojovat
za svou jedinou pravdu - svet bez monopolu - hura stejne jako kdysi komunisti, stejna motivace, stejne nadseni,
stejne prostredky -  jen dnes v jinem kabate :-)))))

Zaver jdi do prdele s politikou

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14