.... because I use linux bolo: Re[2]: elmag vyza?ování a lidi

Petr Lascak hwsoft@seznam.cz
Sobota Září 25 18:49:25 CEST 2004

Jan Puobis, ELNEC pise:
> Toto tvrdenie je v svojej podstate logicky nezmysel. Ak firma z
> akychkolvek dovodov ponuka nejaky produkt pre istu skupinu zakaznikov
> to predsa neznamena, ze si nevazi inu skupinu zakaznikov. Je to skor
> naopak - zakaznik si vyberie produkt, ktory nie je podporovany
> platformou, na ktorej pracuje. Podla man to svedci o jeho
> neprezieravosti. No a potom obvinuje firmu z neucty k zakaznikovi.
> Klasicky scenar, mam par takychto listov - viac alebo menej
> vulgardnych - odlozenych.

  Doufam, ze tam nepatri i muj email :), ale je pravda, ze duvod proc
  nemam programator od vas na stole, je to ze ho ve svem OS nevyuziji.
  Jinak me prekvapuje ze jste neco uvolnili, i kdyz dnes, kdy ma skoro
  kazdy procesor ISP to uz pro me takovy smysl nema.
  Ne vsichni uzivatele jsou tupci jak uvadite vyse, IMHO i nazor prede
  mnou rika, ze i on si nekoupi neco, s cim bude mit ve svem OS
  problemy.

p.s. prosim vas o odmazani zbytecneho balastu pri odpovedi
--
        Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec