Vystava

Jiri Krul jkrul@seznam.cz
Sobota Září 25 11:52:44 CEST 2004

Musite to videt pozitivne, k letence do Londyna si musite pricist naklady na
ziskani viza a riziko , ze nepadnete do oka emigracnimu urednikovi.
V Ostrave vam hrozi tak maximalne, ze vam nekjaky ostravsky cip rozbi hubu v
domeni, ze jste priznivec sparty ci tak neco :-).
Holt Ostava neni Londyn a ceny  ridi trh z cehoz lze odvodit, ze ostravaci
beru vice nez londynaci :-)))
.

----- Original Message -----
From: "Palkovic, Vladimir" <Vladimir.Palkovic@STEAG.sk>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Saturday, September 25, 2004 11:34 AM
Subject: RE: Vystava

Kdybyste nějakou LEVNOU letenku z Ostravy někde našel (kamkoliv), dejte
vědět. Poslední, co mi utkvělo v paměti je cena Ostrava-Praha (a zpět ?) cca
6.900,- Kč. No a na každém rohu visí reklamy na Londýn 2.900,- apod.

Dost mě trápila nedostavěná dálnice na "dálný východ" do Ostravy, ale než ta
se bude dostavovat, myslím, že bude dříve potřeba postavit ještě jednu
Praha-Brno-kamkoliv.

VP