.... because I use linux bolo

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Září 25 10:45:25 CEST 2004

Dobra tedy, je sobota.
Od te doby co jsem presel na XP jsem celkem spokojen. Pocitac nepada, to je
pro mne nejdulezitejsi- ne vsechny softy maji autosave.... Prace je pohodlna
i kdyz by to mohlo bezet rychleji. Bezpecnostni chyby? Ty uz ale prece
nejsou jenom specialitou velkeho Bila. Navic se to aspon snazi zaplatovat.

Ale kvuli toho napisu. Pracuji na aplikaci ktera bude vyhledove obsluhovat
desitky az stovky mericich stanic po siti. Nabizi se tri moznosti VIN-XP- ne
pozadi uzivatelske aplikace,VIN-XP-emembed a Linux. Posledni dva pripady by
jely na samostatnem PC, byl by to jenom driver zpracovavjici data ze site z
naslednym zapisem do druheho uzivatelskeho PC . Borlant nabizi kompilaci pro
obe dve platformy. Co bude rychlejsi a stabilneji. Odpoved asi kazdy zna,
ale meril to nekdo? Je skutecne linux rychlejsi a o kolik procent?

Michal