.... because I use linux bolo

MK info@mcu.cz
Sobota Září 25 00:15:58 CEST 2004

> Proc by tedy uzivatele spokojeni s Windows meli od dodavatelu pozadovat
> (nerikam za kazdou cenu sami pouzivat!) podporu alternativ? Ve svem
> vlastnim zajmu: jednak jako pojistku proti monopolnimu chovani majoritnich
> vendoru, dvak protoze ceny v konkurencnim prostredi byvaji vyrazne nizsi.
>
> Cim nizsi budou celkove naklady na zmenu systemu, tim mensi paletu si muze
> vendor dovolit pozadovat, aniz by mu zakaznici zdrhli.
>
> A vo tom to je!

Ne, my si proste neporozumime, kazdy mluvime jinym jazykem a kazdy take uplne o nicem jinem :-))

Predevsim, ja nemam osobne proti *NIXovym systemum absolutne nic, osobne je mam nasazene jak na serveru,
tak na routeru/firewallu, etc. Komu cets, tomu cest. Slouzi bezproblemove a je klid.

Nejsem natolik zbehly v tom kdo, komu, co vykradl a popravde je mi to naprosto lhostejne :-)))

Proti cemu ale neco mam, tak to jsou aktiviste, kteri na kazdou druhou otazku maji jednoznacnou odpoved -
 - linux to poresi. Lezou mi na nervy lide, kteri si do podpisu davaji stupidity, ktere tu jsou k videni.
Desne me vytaceji vizionari, kteri me dokazi horem dolem presvedcovat o neskutecnych vyhodach
linuxu - pak polozim prostou a jednoduchou otazku (odeznela pred cca 2 hodinami) a je ticho.
Pardon, neni - opet se vedou plamene reci o vyhodach a perspektivach.

Prominte je mi naprosto ukradene jestli budu denne makat pod Wokny, Linuxem nebo cinkoli jinym.
Ale ja chci delat to co me zivi a ne laborovat  se svymi vyrobnimi prostredky - tedy s PC a odpovidajicim SW.
A chci delat efektivne tedy jednoduse, coz opravdu neznamena v mych predstavach kompilovat cas od casu
jadro OS, louskat prepinace, otravovat se s upravami makefile, etc :-)))

Na co mi je alternativa na jine platforme napriklad u Keila ?? Mam zacalovat 80kKc za kompilator
pro wokna nebo linux ?? Prominte mi mou pomalost v chapani, ale k cemu mi to je ??
Ten monopol neni vazan v mnoha pripadech na vyrobce OS, ale na vyrobce konkretni aplikace :-)))))
Fakt me neskutecne potesi a ochrani do budoucna, pokud budu mit tuto alternativu :-))

Nejvic me vzdy pobavi polozit jednoduchou otazku - "Proc tu nikdo nepropaguje Windows?"
Protoze je to takovy sunt? Nebo proto, ze lide, kteri s nimi delaji, nepatri mezi underground
tech pravych aktivistu  :-))))))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14